torstai 7. huhtikuuta 2016

MAALISKUUN SUOSIKIT

Heippa kaikille pitkästä aikaa!

Työharjoittelusta on nyt selvitty ja maanantaina palasin takaisin koulun penkille.
Mun työharjoittelu meni hyvin, sain arvosanaksi 3 (arviointi 1-3). Nyt pitää taas tsempata koulussa, koska kesäloma alkaa mulla 28.5 ja ennen kesäloman alkua pitäis selvitä lääkehoidosta ja lääkelaskuista. Onneksi tänään mulla on vapaapäivä, joten nyt voin oikeasti perehtyä kunnolla lääkehoitoon, koska musta tuntuu siltä etten oppinut eilisen tunneilla yhtään mitään.
Tän postauksen aiheena ei ollut mun koulun käynti eikä mun oppitunnit, vaan maaliskuun suosikit. Oon ehkä vähän myöhässä tän postauksen kanssa, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan eikö vain ;)?

Maaliskuussa ei ollut paljon suosikkeja, mutta päätin silti jonkinlaisen postauksen väsätä.

1. Victoria's secret Dream body mist ja love addict rasva. Nää kyseiset ihanuudet sain, kun iskä oli työmatkalla Amerikassa.


2. Nyt varmaan ensimmäistä kertaa mun blogin kuukauden suosikeissa on biisi suosikki! Kyseinen biisi, jota oon tykännyt kuunnella maaliskuussa on Justin Bieberin - Life is worth living.
Kyseisessä biisissä on niin ihanat sanat ja muutenkin biisissä fiilis on jotenkin tosi kiva!


3. Sovellussuosikki... Snapchatia on tullut käytettyä tosi paljon. Ennen en pahemmin sitä käyttänyt ehkä silloin tällöin, mutta nyt mua jo voi sanoa snapchat addiktiksi haha :D

4. Viimeinen, mutta ei todellakaan vähäisin suosikki on supersuositun vlogaaja Zoe Sugg aka Zoellan debyyttikirja Girl Online. Voisin vähän pohjustaa, mistä kirja kertoo.. Penny on 16-vuotias tyttö, joka kirjoittaa blogia nimimerkillä Girl Online. Blogissaan Penny purkaa sydäntään ja kertoo omasta elämästään: ihastuksesta väärään poikaan, kaverihuolista, omasta kreisistä perheestään ja kertoo nimettömänä jopa paniikkihäiriökohtauksistaan..


Tästä kyseistä kirjasta mun on pitänyt jo pitkä aika sitten tehdä kirja-arvostelu/oma postaus koko kirjasta.
Yritän nyt raivata aikaa istahtaen koneelle ja tehdä se kirjapostaus.

Vaikka mulla on vapaapäivä koulusta silt mulla on kaikenlaista tekemistä.. Esim. oman huoneen siivoaminen, koulujuttujen tekemistä, koiran ulkoilutus ymsyms..
Nähdään taas pian!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti