maanantai 22. elokuuta 2016

Minä, Vanessa

Moikka!
En oo oikeen ikinä kertonut itsestäni täällä blogin puolella kuka olen.. Joten aattelin, että nyt olisi hyvä hetki tehdä se.

Nimi: Vanessa 
Toinen nimi: Elisabet 
Ikä: 17.vuotta syntynyt 1999
Harrastukset: Kuntosalilla käyminen, netflixin katsominen, liikkuminen vapaa-ajalla eri muodoissa ja lukeminen.
Luonne: Iloinen, positiivinen, energinen, nauravainen, luotettava, rehellinen, mukava ja suorasanainen. 

RANDOM FAKTAT 

Blogin kirjoittamisen aloitin v.2013, mutta tällä aika välillä oon aloittanut ja lopettanut monta blogia. Nykyinen blogi on ollut mulla joku vähän yli vuoden, että ainoostaan oon poistellut vanhoja tekstejä, muuten on pysynyt.

En ole ikinä maistanut mm. lakua, tuoreita herneitä, maissia, kirsikoita, avokadoa yms.. Lista sen kun vaa jatkuu, mutta niitä on vielä paljon!

En ole käynyt rippikoulua, vaan kävin fifteen leirin. Fifteen leirin ja riparin ero ei ole kovin iso, mutta on siellä kumminkin joitakin eroja.
Ennen fifteen leiriä ei tarvitse opetella mitään rukouksia ulkoa eikä tarvitse kerätä mitään leimoja. Fifteenillä ei ole myöskään konfirmaatiota. Rippikoulun 7pv sijaan fifteen kestää 14pv.
Rippikoulu yleisimmin luterilaisille nuorille tarkoitettu leiri ja fifteen leiri helluntaiseurakuntalaisille nuorille.

Olen todella kriittinen selfieistä ja kuvista joita minusta otetaan. Haluaisin päästä eroon tuosta ärsyttävästä piirteestä itsessäni, koska se on vaan kuva mutta ei se ole niin helppoa..

Kun snäppään kavereilleni, ja jos ne katsovat lähettämäni snäpin mutta eivät vastaa siihen, laitan melkein heti perään toisen snäpin eli suoraan sanoen alan spämmimään, niitä kunnes ne vastaavat. Olen saanut tästä kuulla monelta kaveriltani, että rauhoitu jo tai oot nyt liian puhelias XD mua itteänikin häiritsee ja ärsyttää toi piirre ittessäni tosi paljon. Pitäis päästä siitä kokonaan eroon.

Olen kasvanut lapsuuden ja nuoruuteni uskovaisessa perheessä. Isäni on ollut aikoinaan eri helluntaiseurakunnissa pastorina ja nuorisopastorina.
Itse olen ollut uskossa vuodesta 2004.

Toivottavasti pidit postauksesta, joka oli vähän syvällisempi ja erilaisempi kuin yleensä. Heitä kommenttiboxiin kommenttia, mitä tykkäsit.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti