maanantai 15. elokuuta 2016

Uusi tietokone + kuulumisia

Moikka!

Kesä kului hujauksessa ja voin sanoa, että tää kesä oli taas yks parhaimmista! Juhlittiin mun siskon yo-juhlia, lensin Rovaniemelle ja vietin siellä viikon mummun,papan ja siskon kanssa, olin kavereiden kanssa, kävin mummulassa Porissa ja samalla moikkasin sukulaisia ja kaveria, olin 2vk Eurooppa roadtripillä ja olin kesätöissä.
Laiskuuteni otti valtansa kesällä ja en ottanut pahemmin kuvia kesälomasta, paitsi Euroopan lomareissulta. Aloitin viime keskiviikkona toisen luokan sotella(sosiaali-ja terveysala). Nyt kun kuulumiset on kerrottu pääsen vihdoin postauksen aiheeseen.

Noin tunti sitten kävimme iskän kanssa Powerissa ostamassa mun kesätyö rahoilla uusi ikioma läppäri <3! Ostin siis macbook pron 13' retina näytöllä. Väri on perus harmaa.
Sitten, kun oon asettunut taloksi tämän koneen kanssa alkaa postauksia tulemaan erilailla, koska nyt on kyseessä oma kone ja ei tarvitse ajatella ketään paitsi omaa terveyttään haha :D

Tässä on linkki koneeseen: Macbook pro 13' retina


Nyt vietän kahden keskeistä laatuaikaa tämän uuden ihanuuden kanssa. Nähdään ensi postauksessa ja toivottavasti saan inspiraatiota blogiin uuden koneen myötä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti